Előfizetői tartalom

Egyre nő a mobilon bankolók száma

Portfolio
Az ügyfelek harmada intéz banki ügyeket telefonján az Egyesült Államokban, ahol a pénzintézetek egyre szélesebb körű ügyintézést és jobb minőségű szolgáltatásokat tesznek elérhetővé a mobilokon keresztül. A legnagyobb gond a sokféle eszköz egységes kezelésében jelentkezik - írja a finextra.com.

A Javelin Strategy & Research kutatása szerint a banki ügyfelek 33%-a használ mobil banki szolgáltatást Amerikában, az elmúlt évben mért 24%-hoz képest ez jelentős növekedés. A 25 legnagyobb pénzintézet körülbelül fele teszi lehetővé a személyek közötti átutalás lehetőségét okostelefonon keresztül, illetve a telefonról vezérelt betétkezelést. Ez az arány több mint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés