Előfizetői tartalom

Modern kontakt centerek váltják a call centereket

Portfolio
Az előrelátó bankok olyan ügyfélszolgálatokat működtetnek, amelyek a kommunikációs csatornák számos formáját alkalmazzák, így például elérhetőek e-mailen, chat-en, sms-ben, weboldalon keresztül és videochaten is - írja a banktech.com.

A bankok és az ügyfelek közötti kapcsolat jelentősen romlott az utóbbi néhány évben, például az amerikaiak csupán negyede ítéli meg pozitívan bankját, eközben teljesen negatívan tekint bankjára a megkérdezettek több mint a fele a Gallup idei kutatása szerint. A bankok csak most kezdik felismerni a hírnevüket érintő káros fejlemények hatását, és igyekeznek minél gyorsabban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés