Előfizetői tartalom

Profitálhatnak a bankok a hurrikánból

Portfolio
A Sandy elvonulása után a bankok a katasztrófák ideje alatti teljesítményüket értékelhetik. A legfontosabb berendezések és adatközpontok védelme mindenek felett állt a pénzintézetek számára, ezen kívül az ügyfelekkel való hatékony kommunikációt kellett a bankoknak kiemelten kezelniük.

Ahogy a Sandy végigpusztított az Egyesült Államok észak-keleti részein múlt héten, a legtöbb bank folyamatos kapcsolat kialakítására törekedett az ügyfeleivel, a közösségi média biztosította és saját csatornáik felhasználásával egyaránt. Így percről percre tudósíthatták az ügyfeleket a szolgáltatásaik és fiókjaik működéséről, illetve biztonsági tippeket adhattak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés