Előfizetői tartalom

Telefonszám-felismeréssel gyorsul a banki ügyintézés

Portfolio
A telefonos banki ügyintézést segítő fejlesztéssel csökkentik a hívások hosszát, a hatékonyabb módszerrel az ügyfelek pénzt és időt is spórolnak a Citibanknál.

A CitiPhone telefonos ügyfélszolgálatot a Citibanknál regisztrált hazai mobiltelefonról hívó ügyfelek mostantól egy személyre szabott menürendszert hallanak, amelyben az általános információk és az összes lehetséges termék, illetve szolgáltatás felsorolása helyett kizárólag az ügyfél banknál igénybe vett termékeinek felsorolása, illetve a számára releváns tájékoztatás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés