FONTOS Amerikai elnökválasztás: váratlan fordulat a versenyben, bejöhet a demokraták számítása
 
Előfizetői tartalom

A "cégautó" szegmenst is érinti a válság

Hámor Iván
Az általános autópiaci visszaesés immár olyan mértéket öltött, ami a gyártók rövid távú előrejelzései szerint az elkövetkező évek működésének eredményére is ihatással lesz. Nem csak a magánvásárlók váltak megfontoltabbá - és halasztják el újautó beszerzéseiket -, hanem a cégek ilyen jellegű beruházásai vagy ráfordításai is csökkennek. Ennek a hatásai jelennek meg a kifejezetten céges szegmensnek aposztrofált felső-középkategóriában, mégpedig rövidebb-hosszabb időre szóló gyártási szünetek és új modellek piaci bevezetésének elhalasztásában.

A Ford globálisan ugyan eredményes autógyártó, de Európában jelentős vesztesége keletkezett az elmúlt időszakban. A cég vezetése ennek mérséklése érdekében úgy döntött, hogy átszervezi európai gyárait, ami néhány bezárásával is jár. Ennek és a piaci kereslet több szegmensre is kiterjedő csökkenésének köszönhetően a Mondeo következő generációjának - európai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés