Előfizetői tartalom

Nem volt elég takarékos a Peugeot 3008 HYbrid4

Hámor Iván
Míg a Citroen a prémium kategóriában - DS5 HYbrid4 - kezdte a PSA konszern dízel-elektromos hibridhajtásának piaci bevezetését, a Peugeot egy sokkal inkább volumen szegmensben tette mindezt. A 3008-as egy olyan jármű, amit vezetői egyszerű használati tárgyként, emberek és csomagok - legtöbbször családtagok - gyors és rugalmas helyváltoztatásának biztosítására képes eszközként kezelnek. Ebbe a kategóriába jól illik egy hibrid hajtómű, amitől különlegesé is válik az egyébként kombiként és SUV-ként is értelmezhető autó.

Sem a 3008-as, sem a hibrid hajtás nem jelentett már önmagában újdonságot, de ebben a konfigurációban kifejezetten kíváncsi voltam, milyen hatást gyakorol rám. Nagy meglepetést nem okozott, a vezetése, kezelése pont olyan volt - a valamivel magasabb üléspozíciót leszámítva -, mint a Citroen DS5-é. Aki hajlandó kifizetni a milliós felárat az ugyanilyen dízelmotorral és robotizált...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés