Előfizetői tartalom

Facebook: nincs ok a pánikra

Portfolio
Megnyugodhatnak azok a befektetők, akik amiatt aggódnak, hogy a Facebook nem tudja pénzre váltania azt, hogy egyre többen használják mobilon szolgáltatásait. A legfrissebb elemzések szerint a közösségépítő cég mobil hirdetési bevételei a többszörösére emelkedhetnek a következő évben és a Google után a második legnagyobb szereplő lehet a mobil hirdetési piacon - írja a The Wall Street Journal.

Jelenleg már a Facebook havonta aktív 955 millió felhasználójának több mint a fele mobil eszközön is használja a közösségi alkalmazást. A cég kilátásaival kapcsolatban sokan amiatt aggódnak, hogy a mobil felhasználás terjedését nem tudja bevételre váltani a cég, hiszen mobil alkalmazásain még nem kiforrott a hirdetési technológiája. A részvények zuhanása, ami a tőzsdére...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés