Előfizetői tartalom

A Tesco és a minisztérium együtt dinnyézik

Portfolio
Elengedhetetlen az együttműködés a kereskedőcégekkel a magyar mezőgazdaság, ezen belül a görögdinnye ágazat sikeréhez - hangsúlyozta Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter szerdán Budapesten, a Tesco áruházlánc magyar dinnyét népszerűsítő kampányának nyitó rendezvényén - tudósított az MTI.

A Vidékfejlesztési Minisztérium és az Agrármarketing Centrum az idén is közösen lép fel a magyar dinnye piaci pozíciójának erősítése érdekében, amiben szerepet vállal Fazekas Sándor miniszter és Budai Gyula parlamenti államtitkár is. A miniszter közölte: a tárca, az érintett szakmai szervezetek, valamint a kereskedelmi vállalkozások együttműködése fontos a 15 ezer hazai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés