Előfizetői tartalom

Még az Apple-nél is népszerűbb márka a BMW

MTI
Már nem a Google, hanem a BMW a legnépszerűbb márka egy csaknem 50 ezer fogyasztó megkérdezésével végzett globális felmérés szerint.

A Reputation Institute vállalati tanácsadó cég vizsgálata szerint a Google az egy évvel korábban elfoglalt első helyről a hatodik helyre csúszott, a BMW pedig a negyedikről az elsőre ugrott, megelőzve a Sony-t és a Disney-t. Az évente készített felméréssel 100 globálisan tevékenykedő óriásvállalat megítélését vizsgálják. Az idei adatok szerint a BMW reputációját...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés