Előfizetői tartalom

A benzinárra is van válaszuk a biztosítóknak

Portfolio
Ki kell irtani azt a gondolkodást, miszerint a biztosító csak akkor jó, ha kár keletkezik - mondja Erdős Mihály, a Generali-Providencia Biztosító elnök-vezérigazgatója. A szakember a Portfolio.hu 2012. március 29-ei Biztosítási Konferenciájának szünetében állt kameránk elé.

Amikor folyamatos a kapcsolat az ügyfél és a tanácsadó között, és az ügyfél korrekt kiszolgálást kap, az ügyfél-elégedettség maximális, az ügyfél hosszú távon elkötelezett a biztosító felé. Ez akkor sérül, amikor a biztosító valamiért nem tud téríteni. Kérdés, ezt az ügyfél hogy éli meg, elfogadja-e vagy sem. A biztosítók szerepe fontos abban, hogy felismertessék...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés