Előfizetői tartalom

A válság ellenszere a fejlesztés

Hámor Iván
A Renault számára ugyanúgy nehézséget okozott a gazdasági válság, mint a legtöbb autógyárnak, de azon kevesek közé tartozik, melyek a legjobbkor vezettek be egy-egy új modellt. A Grand Scenic számos olyan érdekes, korábban szinte egyáltalán nem alkalmazott megoldást vonultatott fel, amik igazán érdekessé tették a kocsit. Most pedig egy új, 1,6 literes dízelmotor jelenti az újdonságot, mellyel több célt is elértek.

Még a 2012-es külső modellfrissítés előtt beépítette a Renault az újonnan kifejlesztett 1,6 literes dízelmotorját a Scenicbe. Ezt az erőforrást a környezetvédelmi előírások szigorodása miatt fejlesztették, hogy felváltsa a korábbi, 25%-kal nagyobb, 2,0 dCi-t. Teljesítményben közel azonos a tudása, nyomatékban sem marad el tőle, de a gázolajfogyasztása - és ezáltal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés