Előfizetői tartalom

Hogyan nézzen ki egy cégautó?

Hámor Iván
Egy cégautó nem csak egyszerű tárgyi-, közlekedési- és munkaeszköz, hanem fontos üzenetközvetítő szerepe is van. Ennek megfelelően stratégiai döntést igényel, hogy cég járművei milyen arculattal jelennek meg a forgalomban, jelentős befolyást gyakorolva így az imázsra, vagy egyfajta reklámeszközként az ügyfelekre.

Sok cég azt az utat választja, hogy semmilyen módon nem jelenik meg a járművein, kihez, mihez is tartozik. Ennek is megvannak a kétségtelen előnyei, minden feltűnés nélkül lehet velük közlekedni, megérkezni, parkolni, stb. A "rejtőzködés" nem jelenti azt, hogy bármi takargatnivalója lenne az adott vállalkozásnak, lehetséges, hogy egyszerűen nincs szüksége az ilyen jellegű...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés