Előfizetői tartalom

Több mint ambiciózus a Toyota Avensis

Hámor Iván
A Toyota az elmúlt években a hibrid technológiára és a környezettudatosságra építette szinte teljes értékesítési stratégiáját. A piac azonban mást diktál, így számukra is kiderült, hogy nem szabad megfeledkezni a hagyományos erőforrásokkal szerelt konzervatívabb modellekről sem. Az Avensis megújulása kapóra jött a forgalmazónak, erre tudja építeni idei évét. A cél nem más, mint a tavalyinál közel kétszer több - 600 db - Avensis értékesítése.

Az újautó értékestések alakulását a Toyota sem hagyhatja figyelmen kívül, így az idei évben erősebben fókuszál a D-szegmesben szereplő Avensisre. Mivel ez a kategória tavaly a személyautó piac 14,3%-át adta - ennél nagyobbat, 25%-ot a csak kompaktok értek el - ezért nem meglepő a stratégia átalakítása. Az értékesítési csatornák megerősítése mellett mindehhez egy jól...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés