Előfizetői tartalom

A meglevő ügyfeleire koncentrál Volvo

Hámor Iván
A Volvo a prémium márkák között egyfajta szürke eminenciásként az elmúlt évben 30%-os növekedést tudott elérni a stagnáló magyar újautó piacon. Somodi Tamás a Volvo magyarországi forgalmazójának flotta- és használtautó-értékesítési vezetője ennek hogyanjáról beszélt a Portfolio.hu-nak.

Portfolio.hu: A Volvo jelentős mértékben növelte tavaly eladásait a magyar piacon, igaz egy olyan szegmensben, aminek a piaci részesedése szintén nőtt. Minek köszönhetőek az elért eredmények? Somodi Tamás: A többiekkel ellentétben a Volvo nem csak elsősorban új ügyfeleket kívánt megnyerni magának, hanem a meglevő ügyfélállományának minőségi kiszolgálásával, az ő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés