Előfizetői tartalom

Üldözi ellenfeleit a Volvo

Hámor Iván
Az autópiac gyakorlati stagnálása mellett a magyarországi Volvo értékesítések 30%-ot meghaladó mértékben növekedtek 2011-ben, a cég piaci részesedése a prémium szegmensben közel 24%-ra nőtt. Ilyen erőteljes piaci jelenlét csak Svédországban, Finnországban, Észtországban és Norvégiában volt tapasztalható, így Magyarország a Volvo modellek prémium-piaci részesedése tekintetében világszinten az ötödik helyen áll.

A Volvo sosem harsányságáról, feltűnőségéről volt híres, és ugyanez mondható el a 2011-es teljesítményéről is. Miközben a konkurens márkák olykor kifejezetten "hangos" reklámkampányokkal igyekezték forgalmukat növelni, a svédországi központú cég szép csendben egyharmadával több autót értékesített, mint egy évvel korábban. Ebből a tevékenységből - tehát szervizszolgáltatás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés