Előfizetői tartalom

BMW, kicsiben

Hámor Iván
Az alsó-középkategória, mint a legnagyobb volumenű európai szegmens sokáig a prémiumgyártók látókörén kívül maradt, melynek elsősorban presztízs szempontjai voltak. A vásárlói igények azonban kikényszerítették a lefelé történő építkezést, melyre a BMW először a 3-as sorozat lerövidítésével adta meg a maga válaszát. A 3-as Compact kifutásával érkezett az 1-es osztály, mely nemrég teljes átalakuláson, megújuláson ment keresztül.

Az 1-es BMW kezdeti célja az volt, hogy olyan vásárlókat is megszólíthasson a gyár, akik számára a drágább változatok nem voltak elérhetők. A vásárlói szokások változása azonban a modell átpozícionálására késztette a gyártót, és már nem az a legfontosabb, hogy a többi kompakttal versenyezzen, hanem az, hogy azon prémium vásárlókat szolgálja ki, akik egyszerűen kisebb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés