Előfizetői tartalom

20 éve Magyarországon az Opel, 15 év után újra az első

Hámor Iván
Az Opel start-cél győzelmet aratatott 2011-ben a személygépkocsi piacon és - végig vezetve az eladási rangsort - 2011 végén a képzeletbeli dobogó legfelső fokára állhatott. Egész évi kiegyensúlyozott szereplésével az Opel Magyarország európai szinten is kiemelkedő piaci részesedést produkált, a 11,8% közel egy százalékkal több, mint az előző évi volt.

A trend a személygépkocsik piacán csekély mértékben ugyan, de pozitív volt a mélypontnak számító 2010-hez képest: 45 ezer fölé emelkedtek az eladások, ami 3,7%-os növekedést jelent. Ehhez képest az Opel magyarországi személyautó eladásai lényegesen jobban, közel 13%-al növekedtek, ami abszolút számokban 5 327 eladott autót jelent (a 2010-es eladás 4 717 db volt). Továbbra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés