Előfizetői tartalom

A Lidl is mobilszolgáltatást indít Magyarországon

Portfolio
Idén újabb mobilmárkával bővülhet a hazai kínálat, saját márkás mobilszolgáltatás értékesítésébe kezd ugyanis a Lidl áruházlánc, írja a HWSW. Az üzlethálózat nem virtuális mobilszolgáltatóként működik majd, a társaság üzleti modellje a 2009-ben piacra lépett Postafonhoz lesz hasonlítható, vagyis kizárólag a Lidl számára kialakított tarifák lesznek elérhetők a kínálatban, az ügyfelek pedig nem az üzlethálózattal szerződnek, hanem a mobilszolgáltatóval.

A várhatóan az első negyedévben megjelenő szolgáltatás valamilyen formában minden Lidl áruházban elérhető lesz, ez országszerte közel százötven értékesítési pontot jelent. A választékban önálló SIM-csomagok és készülékekkel egybecsomagolt ajánlatok is lesznek, a kezdeti, elsősorban belépőszintű és középkategóriás mobilokból álló kínálat idővel a tervek szerint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés