Előfizetői tartalom

Mercedes-Benz cégosztály

Hámor Iván
A Mercedes-Benz C-osztályáról - a Datahouse adatai alapján - mindössze 96-an gondolták úgy 2011. eleje és szeptembere között, hogy ideális választásnak bizonyul, mint cégautó. Pedig a 125 éves márkára érdemes jobban odafigyelni, ugyanis vannak olyan értékei, amikkel más nem rendelkezik.

Ezek egyike a tradíció, mellyel az automobil megalkotója, minden konkurensét maga mögé utasítja. A legújabb idők kihívásainak viszont nem tudna megfelelni, ha csak az emlékeiből és a "régi szép időkből" élne, így pl. a C-osztály esetében is a 30-40 éves korosztályt célozza, az általuk elvárt megjelenéssel, felszereltséggel és a márkától megszokott minőséggel.Egy nemrég...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés