Előfizetői tartalom

A Citroën nyerte a Telekom elektromos autó tenderét

Hámor Iván
A Magyar Telekom fenntarthatósági stratégiájának megfelelően 2011-ben 2 db elektromos autó vásárlására írt ki pályázatot, melynek győztese a Citroën lett C-Zero modelljével.

A távközlési társaság szerint a szerint ez lehet a jövő egyik fenntartható közlekedési eszköze, hiszen a forgalomban zéró károsanyag kibocsátással működik. A versenyeztetés alapján a Citroen C-Zéro lett a nyertes. A két autót várhatóan még az idei évben átveheti a Magyar Telekom.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés