Előfizetői tartalom

Suzuki helyett Jaguárt!

Hámor Iván
Sokáig a márkák presztízséhez és rangjához kevéssé méltó körülmények jellemezték a Jaguar és a Land Rover magyarországi forgalmazását, de a gyárak tulajdonosváltását - a két brit márka immár az indiai TATA konszern fennhatósága alá tartozik - követően az európai disztribúció is átvilágításra, és ahol szükségessé vált módosításra került. Ennek eredményeként Magyarországon a Hyundai-jal ismertté vált holland hátterű AutoBinck csoport nem csak átvette a Jaguar és Land Rover képviseletet, hanem 2011. október elején egy új márkakereskedést is nyitott.

Egykoron a legnagyobb darabszámban eladott volumenmárka, a Suzuki egyik budapesti márkakereskedésének adott otthont az a 2000 négyzetméteres telephely, ami Autopalace M5 néven a British Automotive Hungary égisze alatt a brit gyártású márkák új hazai központjává vált.A 650 négyzetméteres bemutatóteremben szinte a teljes jelenlegi modellpaletta megtekinthető, de a megnyitón elhangzott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés