Előfizetői tartalom

Tömegmodellel támad a Citroën

Hámor Iván
A Citroën most is igyekszik megtalálni azokat az ösvényeket, csapásokat az autós világ útvesztőjében, amivel a nagy tömegektől eltérő módon valósíthatja meg elképzeléseit. Ez a stratégia azonban gazdaságilag nem, vagy csak részben sikeres, ezért a kellő volumen és bevétel érdekében a szélesebb tömegek igényeit is kielégítő, az ő ízlésüknek is megfelelő járműveket is készítenek. Ilyen a Citroën C4.

Az alsó-középkategória nem csak Magyarországon jelenti a legnagyobb értékesítési volument, hanem Nyugat-Európában is, így nem meglepő, hogy a Citroën szeretné a maga szeletét a lehető legnagyobbra növelni ebben a tortában is. A vásárlók egy része vevő is az extravagáns megoldásokra, míg másik - olykor nagyobb - hányaduk viszont a konzervatívabb megoldásokat preferálja....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés