Előfizetői tartalom

Cégautó - hölgyeknek

Hámor Iván
A különböző vállalati cégautó politikák egy pontban általában megegyeznek. Nem tesznek különbséget nemek szerint a felhasználók között, így a hölgyek saját kezdeményezésként tudnak olyan autót választani, aminek a megjelenése inkább az ő egyéniségüket tükrözi. Ilyen például a Lancia Ypsilon, ami megjelenésével és méretével főleg az ő kegyeikre számít.

A Fiat csoport egyik luxusmárkája a Lancia. Sajátságos modellpolitikája miatt azonban perifériára szorult, legalábbis az Olaszországon kívüli eladási számok alapján. Az Ypsilon három eddigi generációja is elsősorban otthon volt sikeres, a teljes volumen 85%-a ott talált gazdásra. Ezen kívánnak most változtatni, amiben a Chryslerrel történő együttműködés mellett az immár...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés