Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül a Tesco!

Portfolio
A Tesco amerikai üzletágának, a Fresh & Easy-nek eddigi tevékenységét, valamint a divízió kilátásait ismertette a napokban megjelent cikkében a Bloomberg. Az elsőszámú brit kiskereskedelmi üzletlánc 2007-ben vette célba az USA-t, azóta viszont nem igazán sikerült eredményeket felmutatni. Philip Clarke, a társaság márciusban kinevezett vezérigazgatója azonban meglehetősen optimista, bízik abban, hogy 2013-ra sikerül profitábilissá tennie az üzletág működését.

Az Egyesült Királyság meghódítása után 2007-ben a Tesco az USA-t is célba vette, és Fresh & Easy név alatt kezdte meg tevékenységét a nyugati parton. Jött azonban a válság, aminek hatására az üzletág komoly veszteségeket hozott össze, így most a Tesco próbál változtatni amerikai stratégiáján, amit még az egyik legnevesebb befektető, Warren Buffett is kritizált. "Igazán...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés