Előfizetői tartalom

Cégautónak és családi kocsinak sem ideális

Hámor Iván
A Volkswagen az első között kezdett mikrobuszt gyártani, mely még a legendás Bogárral mutatott szoros rokonságot. Tapasztalata tehát van ezen a téren, ennek hozadékai viszont a Sharan legújabb változatában nehezen fedezhetők fel. Közvetlen elődjénél ugyan kisebb és szűkebb nem lett az egyterű, mely - elméletileg a takarékosság jegyében - 1,4 literes benzinmotorral is megvásárolható.

A Volkswagen a második hullámban - a Forddal karöltve - lépett be az európai egyterű piacra. A Sharan első, és a vele gyakorlatilag megegyező második generációja tágas utasterével sok olyan vásárlót csábított magához, akik egyébként egy Passat kombiban töltötték volna mindennapjaikat. A privát életben fontos szempontok és a családtagok száma nyomós érvnek bizonyultak.Mindezen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés