Előfizetői tartalom

Drága a gáz, gondunk van a minőségével, de legalább mindig van

Portfolio
Egy közel 10 ezer felhasználó megkérdezésével készült felmérés szerint a magyar földgázfogyasztók alapigénye a folyamatos és állandóan jó minőségű gázszolgáltatás, amelyek közül az utóbbinál rendszeresen tapasztalnak problémát. Ugyancsak mutatkoznak problémák a szolgáltatók ügyfélszolgálataival is - derül ki a Magyar Energia Hivatal közleményéből.

A Magyar Energia Hivatal megrendelésére, akárcsak az előző évben, elégedettségi mérés történt a hazai gázfogyasztók körében. A felmérés során 7200 lakossági és 2800 nem lakossági fogyasztót kérdeztek meg. A hivatal értékelése szerint a 2010-ben és 2009-ben lefolytatott mérések hasonló eredményre vezettek. Az elosztói tevékenység területén a lakossági fogyasztók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés