Előfizetői tartalom

Digitális forradalom a biztosítási értékesítésben

Portfolio
Az online értékesítési csatornák szerepének növekedését prognosztizálták a Portfolio.hu Biztosítási Konferenciájának résztvevői kedden Budapesten. A rendezvény értékesítési panelbeszélgetéséből azonban az is kiderült: a termékszegmensek többségében továbbra is van létjogosultsága a személyes kapcsolatnak.

A személyes értékesítés és az online eszközök kombinációja jelenti a siker kulcsát a jövőben a hazai biztosítási alkuszok számára - mondta Papp Lajos, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) elnöke. Az online piac növekedése a kötelező biztosítási piacnak köszönhető, mely ma 450-500 ezer szerződést jelent - tette hozzá Ertl Pál...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés