Előfizetői tartalom

Bankban és bankon kívül: mit tud eladni idén egy biztosító?

Portfolio
Az életbiztosítási üzletágban az öngondoskodást erősítő innovatív termékek, a nem-életbiztosítások területén pedig a kkv- illetve lakásbiztosítások hozhatják a legnagyobb értékesítési sikereket 2011-ben a Groupama Garanciának - mondta a Portfolio.hu-nak Csonka István, a biztosító vezérigazgató-helyettese. A szakember meghívott panelbeszélgetője a Portfolio.hu HOLNAPI Biztosítási Konferenciájának. Regisztráljon Ön is az eseményre!

Egy nagyobb biztosítótársaság, az OTP Garancia és egy kisebb, a Groupama fúziójával jött létre 2009-ben a Groupama Garancia Biztosító. Mennyiben más az új biztosító értékesítési stratégiája az OTP Garanciáéhoz képest? A fúziót követően az volt az egyik legfontosabb eredményünk, hogy a termékszemléletű értékesítési technikát, illetve oktatást ügyfélszemléletűvé...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés