Előfizetői tartalom

Új szelek az autópiacon - Tudósítás a Genfi Autószalonról

Hámor Iván
A 2011-es, 81. Genfi Autókiállításnak a céges flottamenedzserek számára is volt egy egyértelmű üzenete. Nem csak műszaki és gazdasági szempontból érdemes odafigyelniük a járműparkra, hanem a PR és marketing osztállyal közösen kidolgozhatják a cégautók új, figyelemfelkeltő dizájnját is, mely matt alapszínre fog épülni a jövőben.

A cégek számára kézenfekvő megoldás "hirdetőoszlopnak" használni a járműveket. Egy haszonjármű esetében a nagy felületet remekül ki lehet használni arra, hogy a cég arculatának, imázsának megfelelő kreatív kerüljön rajta elhelyezésre. A személyautók esetében a visszafogottabb, olykor csak egy logót jelentő dekoráció is jó megoldás lehet. Sok cég eleve úgy rendeli...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés