Előfizetői tartalom

Semmi sem a régi a Szilícium-völgyben

Portfolio
Az utóbbi két évben jelentősen átalakult a Szilícium-völgy befektetési klímája, olyan új üzleti ökoszisztéma formálódik, amelyben a gyors tulajdoncsere, az ötlettől több lépésben felfuttatott startup-forma az uralkodó, a tőzsdei bevezetés pedig kikerült a legfontosabb célok közül. Ebbe a körforgásba magyar vállalkozásként sem lehetetlen bekerülni, de gondos tervezés és a játékszabályok pontos ismerete kell hozzá.

Az elmúlt év a Szilícium-völgyben az olyan startupok sikerével zajlott, mint például a Greplin nevű közösségi kereső, a ShopKick és a Blippy nevű közösségi kereskedelmi alkalmazások vagy a Google 6 milliárd dolláros ajánlatát elutasító Groupon világhíres startup. Nem elírás a Groupon "startupként" való említése, az amerikai szakírók és szilícium-völgybeli befektetők...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés