Előfizetői tartalom

Ügyfélbarát akar lenni a PSZÁF

Portfolio
Proaktív, ügyfélbarát és tájékoztató jellegű felügyeletet kíván kialakítani a PSZÁF a fogyasztói bizalom helyreállítása érdekében. Ehhez kéri az intézmény a szektor együttműködését - mondta Siklósi Máté, a PSZÁF fogyasztóvédelmi igazgatója a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) mai konferenciáján.

Kapcsolódó cikkünk2010.09.08 11:50 Bekeményít a PSZÁF, jön a Pénzügyi Békéltető Testület Tisztességes szolgáltatással és ügyfélszerzéssel lehet elnyerni a fogyasztók bizalmát, enélkül a párna alatti pénz és az uzsorakölcsön válhat gyakorlattá - mondta Siklósi Máté. A megtévesztés és az agresszív magatartás tilalmát a vonatkozó jogszabály is tartalmazza. A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés