Több szempontból is gyors és látványos vereséget szenvedett a Google okostelefon-piacra szánt agresszív stratégiája, a piacot letarolni hivatott Nexus One-t nem fogadják be a legnagyobb szolgáltatók, miközben a forradalmi, szolgáltatófüggetlen, online készülékértékesítésre vonatkozó elképzelések is a kukában landoltak, alig néhány hónappal az indulás után. A háború kimenetele szempontjából ugyanakkor a kellemetlen fiaskók nem feltétlenül döntőek, az Android mobil operációs rendszer egyre inkább szorongatja az Apple piacát, és a mobilhirdetések terén a Google kis lépéselőnybe került egy ügyes akvizícióval. Az Apple viszont ugyanazt csinálja, amit korábban: ha valahol szűkül a piac, kitalál magának egy újat, ahol egyeduralkodó lehet.
Nem sült el jól a mobilértékesítési sztori Jelentős fordulat következett be a Google januárban bemutatott csodatelefonjának történetében, miután az Egyesült Államokban Verizon után a Sprint nevű mobilszolgáltató is elállt a Nexus One értékesítésére vonatkozó terveitől, és ezzel szinte egészen biztos, hogy a CDMA szabványú hálózatokra optimalizált Nexus One soha...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés