Előfizetői tartalom

A meztelen igazság: mi folyik a Playboynál?

Portfolio
Kiszervezik a Playboy magazinnal kapcsolatos szinte összes operatív tevékenységet, döntötte el a Playboy Enterprises menedzsmentje. A lépés célja, hogy minimalizálják a veszteséget és a magazin visszakapja a ma is egyik legismertebb márka régi "fényét". Az is kiszivárgott, talán el is adnák a Playboy-t. A 83 éves többségi tulajdonos ma is aktív a lap szerkesztésében és a döntéshozatalban, nem szívesen válna meg a szívéhez nőtt magazintól, de minden ajánlatot megfontol.

A szerkesztői munkákon kívül minden mást az American Media Inc. (AMI) fog végezni. Az együttműködés öt évre szól, amelytől a Playboy vezetői azt remélik, 2011 végére visszanyeri a magazin a profitábilitását. Az ügylettől jelentős költségmegtakarítást remélnek, a 30 főállású dolgozóját átveszi az AMI. Scott Flanders, a Playboy vezérigazgatója nem kommentálta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés