Előfizetői tartalom

Karcsúsodnak a divatlapok is a válságban

Portfolio
A divatlapok szeptemberi számai általában nagyon vastagok és mutatósak, ugyanis tele vannak a kezdődő téli időszak legfrissebb trendjeivel. Az idei évben azonban meglehetősen elvékonyodtak, amelynek oka a hirdetések visszaesésében keresendő. A nagy divatházak ugyanis amellett, hogy a recesszió következtében visszafogták marketingkiadásaikat, inkább a nyomtatott sajtó felől az online hirdetések felé fordultak - írja a The Wall Street Journal.

A Vogue szeptemberi számában például a hirdetések most 429 oldalt tesznek ki, amely 36%-os visszaesést jelent év/év alapon, 2007-es szeptemberéhez képest pedig több mint 40%-os a csökkenés. Két évvel ezelőtt a havi magazinok között a lap rekordot állított fel, ugyanis a 840 oldalas újságból 727 hirdetési oldal volt. A nagy divatházak most tesztelik a hirdetések olcsóbb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés