Előfizetői tartalom

Megfeledkezünk azokról, akik ingyen segítenek

Portfolio
A hazai biztosítási kultúra folyamatos fejlődésének köszönhetően egyre nagyobb azoknak a káresetek az aránya, amelyekben az elszenvedett veszteséget, vagy azok egy részét biztosítással fedezik. Az esetek túlnyomó többségében a károk rendezése problémamentesen történik, mind a lakossági, mind pedig a vállalati szegmensben, ugyanakkor sok esetben nagyon jól jöhet a közvetítő szakértelme a kárrendezés területén is. Az alkuszi segítség főként a szerződés által biztosított fedezetnek megfelelő kárösszeg kifizetésében, illetve a kárrendezés gyorsaságában érhető tetten - írja a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) hétfői közleménye.

Sokaknak ismerős a szituáció, hogy gondja volt a kárrendezés során, vagy hogy a biztosító nem, vagy csak hosszú utánjárást követően volt hajlandó fizetni, kevesen vannak azonban tisztában azzal, milyen egyszerű a megoldás. Az esetleges problémákra, vagy azok megelőzésére plusz költség nélkül kérhető kárrendezési tanács, közreműködés a saját biztosítási alkuszoktól...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés