Előfizetői tartalom

30%-kal több utast szállított idén a Wizz Air

Portfolio
A gazdasági recesszió ellenére mintegy 30 százalékkal nőtt a Wizz Air forgalma az év első öt hónapjában. A légitársaság 2.8 millió utast szállított január 1 és május 31 között az egy évvel korábbi 2.15 millióval szemben - tette közzé a cég.

A növekedés azt jelzi, hogy a gazdasági válság nyomán az utasoknak a korábbinál is fontosabb szempont az ár, így tovább nőtt a diszkont légitársaságok vonzereje. A vállalatok között is egyre több választja munkatársai utaztatására a diszkont járatokat. A teljes idei évre 7.5 millió fő feletti utasforgalommal számol a légitársaság, ez valamivel alacsonyabb, mint a korábbi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés