Előfizetői tartalom

Lángviharba veszett a TV2

Portfolio
Két kivételtől eltekintve ezen a héten is csak mérsékelt különbségeket láthattunk a hirdetői közönségarányok között, az RTL Klub eheti 5 százalékpontos előnyében pedig a Barátok közt megint oroszlánrészt vállalt. A két csatorna között csütörtökön és szombaton alakult ki nagyobb különbség, amit előbbinél a Fábry Showder, míg utóbbinál a TV2 esti filmjeinek gyengébb szereplése okozott. A TV2 Lángvihar című filmje ugyanis fele akkora hirdetői közönségarányt ért le, mint az RTL Klubos Bújj, bújj szőke című film az Olsen ikrek főszereplésével.

Kemény versengés bontakozott ki a sorozatok között. A 14. hét kezdetén a két rivális kereskedelmi csatorna hirdetői közönségarányai között 4.1 százalékpont volt a különbség az RTL Klub javára, ami megfelel az előző hetekben megszokott differenciának. A már harmadik hetébe lépő TV2-es Mr. és Mrs. 1.2 százalékponttal előzte meg rivális széfet, úgy látszik tehát hosszabb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés