Előfizetői tartalom

Norbi alig érte fel az ünnepi asztalt!

Portfolio
Az év végéhez közeledve egyre jobban csökken a különbség a két rivális országos kereskedelmi csatorna közönségarányai között, az elmúlt héten átlagosan már csak 3.7 százalékpont volt a differencia az RTL Klub javára a hirdetői korosztályban. A szombati nap a Megasztárról szólt, miközben két napon is döntetlent ért el a TV2, amire az elmúlt hónapokban nem volt példa. Az RTL Klubnak azonban nincs oka panaszra, hiszen lassan már hagyományosan nem akad versenytársa a keddi és vasárnapi napokon.

Egyre jobb a TV2. Karácsony közeledtével úgy látszik, hogy a TV2 folyamatos formajavulást tudott elérni, az 51. héten kezdetén például már statisztikai hibahatáron belüli volt a különbség a két rivális kereskedelmi csatorna közönségarányai között. A 0.4 százalékpontos differencia gyakorlatilag döntetlenként értelmezhető, ami az újra képernyőre kerülő Pókerarc ismeretében...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés