Előfizetői tartalom

Lesz mit tenni a fa alá - nem spórolunk az ajándékokon

Portfolio
Rendkívüli eredményeket hozott a Kirakat.hu és a Szonda Ipsos legújabb karácsonyi vásárlást vizsgáló kutatása: az élet majdnem minden területére ható gazdasági válság ellenére sem tervezünk kevesebbet költeni idén karácsonykor. A kutatás szerint nem csökken a felvenni kívánt áruhitelek száma tavalyhoz képest, a nők szívesebben, a férfiak többet költenek, a netezők pedig továbbra is tudatosabbak. Megnyugtató, hogy a magyar lakosság kétharmada időben megkezdi a karácsonyi vásárlást, csak minden ötödik ember hagyja az utolsó percekre a készülődést.

A Kirakat.hu termék-, ár-, és bolt-összehasonlításokat kínáló portál a Szonda Ipsos-szal együttműködve 2008 novemberében - a tavalyi év azonos időszakához hasonlóan - megvizsgálta, hogy a 18 év feletti felnőtt magyar lakosok mit vásárolnak karácsonyra, honnan és milyen formában tájékozódnak a megvásárolni kívánt termékkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, illetve...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés