Előfizetői tartalom

Válság ide - válság oda, vásárolnak interneten az amerikaiak

Portfolio
15%-kal többet költöttek az interneten vásárlók az ünnepi szezon egyik kiemelten figyelt napján, a Hálaadás ünnepét követő első hétfőn, mint a tavalyi év azonos időszakában a ComScore adatai szerint. Azonban ennek ellenére is az elmúlt egy hónapban 2%-kal kevesebb értékben vásároltak a fogyasztók interneten, amely kedvezőtlen jel a javában tartó ünnepi vásárlási időszakra nézve az e-kereskedelem számára.

15%-kal többet költöttek az internetes vásárlók az ünnepi szezon egyik kiemelten figyelt napján, a Hálaadás ünnepét követő első hétfőn. A "Cyber Monday"-nak nevezett nap az egyik legerősebb az évben az internetes kereskedelem szempontjából. Az adat némi pozitív jelzéssel szolgál az elkezdődött vásárlási szezonra, amelyet meglehetős kétségek öveztek a jelenlegi gazdasági...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés