"Az utóbbi időszak eseményei nem könnyítették meg a helyzetünket, de legkésőbb 2010 tavaszán szeretnénk megjelenni a BÉT-en" - nyilatkozta a portfolio.hu-nak Tibor Dávid, a Masterplast Group Zrt. vezérigazgatója. A társaság jelenleg az egyik leghíresebb tőzsdeaspiráns Magyarországon, a tőkeemelés révén további gyártóprojektek és gépsorok létrehozását finanszírozná a cég, hogy megerősítse piaci pozícióját a régióban. A beszélgetés legfontosabb pontjai az alábbiak: - a kezdetben 5 főt foglalkoztató cég mára a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőipari vállalatává vált; - a kiváló minőség biztosítása végett az alapanyag beszerzéstől a gyártásig jelen van a vállalat az értékláncban; - több, mint ezer féle termékkel kínál a cég költséghatékony szigetelési megoldásokat; - széles földrajzi lefedettség (18 ország 20 leányvállalat); - a menedzsment éves 20%-os növekedési dinamikát irányzott elő árbevétel és nettó profit szinten egyaránt; - a tőzsdei megjelenés célja a tőkeemelés, melyből új gyártóprojekteket finanszíroznának; - legkésőbb 2010 tavaszán várható az IPO;
Cégtörténet, piacok, stratégia. Portfolio.hu: A Masterplast egy igazi hazai sikertörténet, egy kis garázscég 10 év leforgása alatt a régió egyik vezető multinacionális építőipari vállalatává vált. Mesélne nekünk egy picit a kezdetekről? Tibor Dávid: A gyökerek egészen a gimnazista évekig nyúlnak vissza, barátommal - aki máig üzlettársam - ekkor kezdünk dolgozni...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés