Előfizetői tartalom

Mélyrepülésben a brit reklámpiac

Portfolio
Egyre borúsabbak a kilátások a brit reklámpiacon, a hitelpiaci válság és a gazdasági lassulás következtében a hirdetési bevételek visszaestek a nyári hónapokban és a televíziós hirdetések ára több éve nem látott mélységben tartózkodik az Egyesült Királyságban - írja a Financial Times.

Egyre borúsabb a brit hirdetési piac helyzete, miután a reklámok ára és ezzel párhuzamosan a hirdetési bevételek is rekordmélységbe csökkentek a harmadik negyedévben. A Billets Media Monitoring adatai szerint a reklámköltések teljes összege 1%-kal esett a nyári hónapokban, miközben a televíziós hirdetések ára az 1992-es évekbeli szinteken tartózkodik - írja a Financial Times....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés