Előfizetői tartalom

Fábry végre megmutatta...

Portfolio
A 39. hét az RTL Klub hegemóniáját hozta a két rivális országos kereskedelmi csatorna közötti versenyben, a TV2 a 18-49 évesek körében mért közönségarányai ugyanis átlagosan 5.9 százalékponttal maradtak el az RTL Klub közönségarányai mögött. A hét elején és végén tudta csak megközelíteni a TV2 a versenytársát, azonban a két csatorna közötti differencia több esetben is elérte a 10 százalékpontot, ami azért alakulhatott ki, mert a TV2 közönségarányai a hét közepétől jellemzően erőteljes esésbe kezdenek, miközben az RTL Klub-nál csak mérsékeltebb visszaesést láthattunk.

A TV2 alulmaradt a hét összes napján. A hétfői nap a megszokottaktól eltérően nem a TV2 győzelmét hozta a két rivális országos kereskedelmi csatorna versenyében, az RTL Klub átlagos főműsoridei közönségaránya ugyanis 1.4 százalékponttal magasabb volt, mint a versenytársé a 18-49 évesek körében. A Híradónak és a Vacsoracsatának hála az RTL Klub nagyon erősen indította...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés