Előfizetői tartalom

Összeszakadt a reklámpiac - csak az internet virágzik

Portfolio
2001 óta nem látott mértékben, közel 3.7%-kal csökkentek a reklámköltések az Egyesült Államokban a második negyedévben az előző év azonos időszakához viszonyítva. A TNS Media Intelligence prognózisai szerint az év második felében még az olimpiai játékok és az elnökválasztás ellenére sem láthatunk majd fordulatot. A második negyedévben kiugró növekedést az internetes reklámköltések mutattak, amelyek több mint 8%-kal gyarapodtak, az újságokban elhelyezett és a rádiós reklámokra fordított összegek viszont erőteljesen visszaestek.

2008 második negyedévében közel 3.7%-kal estek vissza a reklámköltések az Egyesült Államokban, amely 2001 óta nem látott mértékű csökkenést jelent a TNS Media Intelligence adatai szerint. Ezzel együtt az év első felében 1.6%-kal csökkentek a reklámköltések az előző év azonos időszakához viszonyítva, de a várakozások szerint az év második felében bár a reklámköltéseket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés