Előfizetői tartalom

Fábrytól nem ezt vártuk...

Portfolio
A nézők kegyeiért folytatott szűnni nem akaró harcot az RTL Klub fölényesen nyerte a TV2-vel szemben a múlt héten, a két rivális országos kereskedelmi csatorna között a hirdetői korosztály közönségarányaiban ugyanis 6.6 százalékpontos különbség volt az RTL Klub javára. Az előző héten a nyári szüntetéből visszatérő Fábry Showder nyerő húzásnak bizonyult a World Trade Center elleni terrorista támadás hetedik évfodulóján, miközben vasárnap Az 50 első randival a TV2 tudott sikert elérni.

Hengerelt az RTL Klub. A 37. hét kezdete hagyományosan nagy versenyt hozott a két rivális országos kereskedelmi csatorna között, ugyanis mindössze 0.3 százalékpontos különbség volt a hirdetői korosztályban a főműsoridei közönségarányoknál a TV2 javára, ami a statisztikai hiba miatt gyakorlatilag döntetlennek tekinthető. Az este folyamán nagy adok kapok ment a két kereskedelmi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés