Előfizetői tartalom

Új arculat, új műsorok: mit várhatunk ősszel a TV2-től?

Portfolio
Immár egy éve tölti be Várdy Zoltán a TV2 vezérigazgatói posztját, melybe 2007 nyarán nagyszabású tervekkel érkezett: a TV2-vel három éven belül a piacvezető kereskedelmi televízió pozícióját célozta meg. Várdy üzletpolitikája három alappillérre épül, a dinamikus és "nyerő" műsorpolitikán túl elsősorban a profi szakemberekből álló csapat kialakítására, azaz világos szerepkörök meghatározására, valamint az új utak megtalálására koncentrál.

Az utóbbi fél évben több új, kulcsfontosságú pozíciót betöltő vezetővel bővült a TV2 board-ja, akik közül Gyöngyössy Bence, programigazgató és Nagy Andrea, marketing- és kommunikációs igazgató ismertette 2008. augusztus 25-én a megújuló TV2 őszi műsorstruktúráját és hosszútávú márkastratégiáját. A Kiscelli Múzeumban tartott struktúra- és arculatváltó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés