Előfizetői tartalom

Rengeteg pénzbe kerül a Forma-1, de megéri

Portfolio
Akár 100 millió eurót is kitehet az ING Forma-1-es szponzorációja, de megéri, hiszen a tavalyi évben várakozáson felül növekedett a társaság márkaismertsége. A magyar futamot is névadó szponzorként jegyző társaság az ismertség ugrásszerű növekedését 2008-ban már új üzletszerzésre szeretné kiaknázni. Ehhez pedig az új piacok meghódítása is táptalajt adhat, hiszen az ING újabb, számára érintetlen, de egyúttal hatalmas piacokra, Oroszországba, Ukrajnába és Törökországba lép be - mondták el az ING vezetői.

Nagyot durrant a Forma-1 "A legmerészebb álmainkban sem számítottunk ekkora sikerre az első évben" - érzékeltette a Forma-1-ben eltöltött másfél év sikerét Isabelle M. Conner, az ING Csoport marketingvezetője a tegnapi ING Magyar Nagydíj kapcsán. A társaság 2007-től hároméves névadó szponzori szerződéssel rendelkezik a Renault versenyistállóval, valamint a versenyek többségén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés