Előfizetői tartalom

Stratégiát vált a Toyota

Portfolio
A Toyota stratégiaváltás hajt végre, mivel a társaság gépjármű értékesítése 21%-kal esett vissza az Egyesülkt Államokban. Emiatt a pickup és SUV típusú terepjárókat gyártó üzemének termelését csökkenti a cég, miközben az üzemanyagbarát autókat gyártó telephelyének kapacitását bővíti.

A japán Nikkei üzleti napilap szerint a Toyota a 2006-ban működésbe lépett, terepjárókat gyártó indiana-i üzeméből átcsoportosítaná alkalmazottai egy részét más létesítményeibe annak érdekében, hogy növelje a termelést a Camry szedánt, Corollát valamint egyéb üzemanyagbarát személyautókat gyártó telephelyein. A váltás híven tükrözi a Toyota azon felismerését...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés