Előfizetői tartalom

Új reklámmegoldások a TV2-től

Portfolio
Sajtóklub keretében mutatta be a TV2 legújabb reklámmegoldásait, melyek közül néhányat már élesben is láthatott a képernyők előtt ülő közönség. Az innovációk mellett a mögöttes kutatások érdekes részleteire is fény derült az eseményen.

A hirdetők természetesen szeretnének kitörni a masszív reklámzajból, ám erre a klasszikus spotok világában meglehetősen korlátozottak voltak a lehetőségeik - emelte ki Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója. A csatorna új megoldásai erre kívánnak lehetőségeket biztosítani. Az egyik, már élesben is tesztelt megoldás a "single spot", azaz amikor csak egyetlen reklámot...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés