Előfizetői tartalom

Sárba tiporja az internet a mozit és a rádiót

Portfolio
Tovább növekedett a magyarországi reklámköltések állománya 2007-ben, elérve a 187 milliárd forintos összértéket. Ez 6%-os növekedésnek felel meg, így a korábbi három évben az emelkedés mértékében tapasztalt lassulás megtorpanni látszik. A legnagyobb növekedést tavaly is az internetes reklámköltések tudták felmutatni.

Az internetes reklámköltések tavaly 44% feletti mértékben növekedtek, így az összes költés 7.5%-át adták. Az Internet térnyerése 2000 óta folyamatos, akkor az összes reklámköltésen belül kevesebb, mint 1%-ot képviselt ez a szegmens.Az internetes reklámköltések robosztus növekedésének legnagyobb vesztesei 2007-ben is a rádió és a mozi voltak. Ezen szegmensekben már a 2006-os...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés